Benvinguts/es al bloc que vol informar sobre la política, especialment dels serveis públics, sense oblidar altres aspectes, amb l'objecte de potenciar la capacitat crítica i transformadora de la societat i poder eixir del silenci i la passivitat.

Vídeo currículum d'una mestra acomiadada

Núria Fusté, mestra acomiadada
La vilania dels polítics que patim,  que no saben fer res més que estar seguts en la poltrona, lluitant només contra aquells que es revelen i volen tirar-los, estan fent possibles quantitats inimaginables de històries tràgiques que inviten a la reflexió més profunda.

Una d'aquestes històries és la de Núria Fusté Massana, que va estar citada pel periodista Josep Casulleras Nualart, un habitual de 'VilaWeb Informació-Notícies', autor així mateix d'un altre article que em va agradar: 'El congrés d'Equo desestima la plurinacionalitat i l'autodeterminació' on van ser desestimades les esmenes defensades per les Illes i el País Valencià.

Així ens conta la vida humana d'aquesta mestra. Fa quinze anys que la Núria Fusté Massana és mestra i en finalitzar el curs, com moltes altres va ser acomiada. Com moltes altres començà a buscar-se la vida i va decidir de fer un currículum força original: "Pensava que si enviava un currículum en paper n'arribarien dotzenes a tots els instituts, i vaig pensar de quina manera podria explicar com era jo. Com que sóc bastant creativa i m'agrada la cuina vaig fer un guió en paper  i amb el meu company, que és càmera professional, vam enregistrar el vídeo a casa en diversos dies. El vam fer en diverses etapes, perquè el procés no és continu", tal i com ella explicà a VilaWeb.

I com ella acaba dient:  "Cal buscar alternatives, no queixar-se tant i posar-s'hi, perquè si no, no tirarem endavant".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...