Benvinguts/es al bloc que vol informar sobre la política, especialment dels serveis públics, sense oblidar altres aspectes, amb l'objecte de potenciar la capacitat crítica i transformadora de la societat i poder eixir del silenci i la passivitat.

Finals d'any amb l'aeroport en funcionament

En Carleone Fabra
Ja n'hi ha nova data perquè, el tristement famós aeroport de Cartelló, puga ser utilitzat per avions. Segons l'excap suprema de RTVV, i,  actualment consellera de Turisme,  Lola Johnson, ha dit que aquest podria començar a funcionar "a la tardor, o a finals d'any", en vista que en la enèssima data donada, primers d'abril d'enguany, ha continuat sense haver-hi avions, clar està, sempre i quan estinguen  enllestits els premissos necessaris i el tancament de contractes per a l'arribada de vols i es puga aconseguir una agència externa que gestione les instal.lacions (AENA o una altra).
Efectivament estic referint-me a l'aeroport de l'avi Fabra, just el què està imputat per presumpe delictes de tràfic d'influències, suborn, frau fiscal ... des de fa ja anys i amb canvis continuats de jutges.
Aquesta obra "fabraònica" amb una factura què continua incrementant-se cada mes en 300.000 €, sense estar encara operatiu, repartits en sous  de les set persones contractades per la societat, despeses de manteniment (conservació, aigua, llum, contractes del personal de seguretat, primes de segur, subministraments, amortitzacions, impostos i despeses de funcionament), i diversos capítols com arrendaments, cànons o costos financers (1,2 milions anuals), sense comptar despeses de publicitat, propaganda i relacions públiques, o les despeses ocasionats pels conills o els falcons,  portant unes pèrdues acumulades de més de 31 milions d'euros, superant, ter tant el deute al capital; és el que experts consultats per aquest periòdic designen com fallida tècnica.
Tant és la fama d'aquest balafiament que France 2,  la segona cadena de la tv pública francesa, ha fet, recentment un reportatge sobre l'aeroport de Castelló, el qual s'inicia amb una entrevista al director d'aquest, Juan García Sales, que, amb un sou de 84.000 euros (108.634,20 si s'afegeixen els costos a la seguretat social) mostrà la seua ineptitud, sobretot quan comparà les instal·lacions sense avions amb el Museu del Louvre per les nits, que tampoc té activitat, com és evident.
El reportatge es fa eco, així mateix, de l'escultura de Ripollés "dedicada", diu, a l'home que va impulsar l'aeroport, en referència a l'expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra i actualment president de la Cambre de Comerç, com també es diu en el reportatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...